Som en äkta bloggare

Min lillasyster lyckades just vända på skrivbordet, som om hade datorn på högkant liksom. Hon vet inte hur man får tillbaka det så nu får hon sitta med datorn på högkant. Detta bevisar att man inte blir mindre blond bara för att man färgar håret brunt (som min syster gjort idag). Ta nu inte illa upp blondiner där ute, men blondinskämt är helt enkelt kul.

Personligen är jag rätt trött, men tanken som håller mig uppe är att när familjen gått och lagt sig, det vill säga nu, ska jag starta min nya xbox för första gången. Och titta vad den förre ägaren har lämnat på hårddisken, tydligen hade han inte rensat. Men först tänkte jag vara riktigt bloggig och visa vad jag köpt idag!





Mycket för att vara mig, och ändå hade jag svårt att hitta det jag ville ha. Ville ju ha converse (fake converse vill säga) men storlekarna var helt fel, så funkade inte. De andra skorna jag tittat på var också slut i min storlek, de jag köpte var i stort sett de enda jag hittade som funkade alls. Men de var nedsatta från 400 till 120, så det kändes bra att köpa dem. Trots att jag nu har mer pengar än jag någonsin haft så sitter fattigmansvanorna kvar, nästan allt är köpt på rea, och både spelen och xboxen begagnade. Lika bra det, om man vill behålla pengarna.

Men nu ska jag pröva xboxen! Och imorgon fyller jag år!

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Grattis i förskott! :)

2010-08-26 @ 23:23:59
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0