Paradise hotel is back

Har ni hört? HAR NI HÖRT?! Eller okej, det är inte en så stor sak egentligen, men såg just på TV att den nya säsongen av Paradise hotel kommer snart. Som alla vet, är jag löjligt beroende av Paradise hotel. Fast det känns lite som om de omöjligen kan hitta lika bra deltagare som förra säsongens, de flera av dem var vettiga, smarta och riktigt jävliga. På sätt och vis söta också, vissa par var riktigt kärleksfulla. Nu när det är andra säsongens känns det som alla galningar kommer att ha sökt, och TV6 som tror att de drar tittare kommer säkert ha tagit med dem.

Men jag kommer antagligen titta ändå, älskar själva programidén, ett socialt maktspel, om deltagarna är smarta nog att göra det intressant. Någon mer än jag som kommer att titta?





Nu borde jag göra något vettigt, som att ta reda på mer exakt när serien börjar. Hehe. Nej, men kanske en promenad? Eller skriva brev?

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag har aldrig sett på Paradise Hotel. Av vad jag har hört är det programmet inte alls i stil med mina intressen.

Kram

2010-08-28 @ 18:08:25
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0