Klockan fem är ju typ mitt i natten

Om några timmar bär det av till Skövde med ett helt lass med grejer. Ja, jag sa om ett par timmar. Eftersom mina föräldrar ska åka fram och tillbaka över dagen och man måste köra så långsamt med kärra envisas de med att åka fem på morgonen. Jag vägrar gå upp så tidigt och tänkte därför istället vara vaken hela natten. Dessutom ligger ju min säng ute på kärran.

Fast nu tror jag ändå att jag kanske sover ett par timmar i soffan, många blir det inte, men kan fortsätta sova i bilen sen. Ska bli spännande imorgon när vi ska flytta in resten av grejerna i lägenheten, jag ska lite info från skövde bostäder och vem vet, kanske ser jag någon av mina framtida grannar? Ska vara där nere ett par dagar också, men troligtvis hos A eftersom det bara är ett par dagar och han jobbar.

Ska visa lite bilder igen när jag fått in alla saker i lägenheten, hoppas de får plats! För övrigt är jag hungrig, men vi har varken mackor eller någon mjölk att göra flingor och mjölk på så får helt enkelt somna hungrig.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: JOSSE

Åh, så spännande! Jag håller på att flytta för fullt jag också, med Molly medelst tunnelbana och tvärbana. Det är en lång historia och ett mycket ineffektivt sätt. Hoppas det går bättre för dig. Sedan vill jag bara ha det sagt att jag utgår ifrån att jag kan kraschlanda hos dig om jag har vägarna förbi Skövde? :)

2010-08-18 @ 08:11:53
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hoppas att det gick bra att få ner grejerna. :)

Kram

2010-08-19 @ 17:15:26
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0