Jag vill bara få sova

Jag har aldrig försovit mig på allvar i hela mitt liv, någon gång kanske jag gått upp lite sent, men inte så jag missat skola/jobb eller vad det nu var jag skulle till. På den tiden då jag gick i skolan (Oj, vad läskigt att säga så!) så försovde sig mamma en gång, och eftersom tanken var att hon skulle väcka mig försov jag mig med.

Idag försovde jag mig för första gången på riktigt, vaknade 09.02, och jag börjar 09.00. Det var ett litet missförstånd mellan mig och snooze funktionen som var anledningen. Hursomhelst kastade jag mig upp och var på jobbet typ 09.15, inte illa enligt mig själv. Dessutom sålde jag två mobiler under förmiddagen, inte illa det heller.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Äldre man:
"Oj! Vilket fint paket!"
Jag: "Det är jag som slagit in det."
Äldre man: "Är det? Du har en ljus framtid framför dig!"

Kommentarer
Postat av: miiah

sv: äsch då! det är nog ingen fara, man får försöka utmana sig själv och vara modig :) men om man nu ändå inte skulle trivas så kan man ju flytta igen, eller? :) det kan iallafall vi! så det löser sig ändå :) Okej, det lät som ett spännande program :) Jag ska läsa i Karlskrona och ett program som heter samhällsvetarprogrammet för lärande, utveckling och kommunikation. vadå längsta namnet nånsin ;) haha! kram :)

2010-08-09 @ 18:23:35
URL: http://miijauh.tk
Postat av: Jasmine

Haha, jag gillar citatet! xD

Kram

2010-08-15 @ 19:11:47
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0