Ja, må jag leva, ja må jag leva..

Så nu var den här, och snart över, min födelsedag. Dagen har inte varit speciellt spektakulär, men jag är nöjd. Var ensam hemma på förmiddagen och xbox, älskar nya spelet jag köpte. På eftermiddagen kom Tess hit och sen var det kalas på kvällen. Fick några presenter också, örhängen, en golvlampa till lägenheten och lite galna mysko grejer av min lillasyster, bland annat en badmössa som ser ut som en anka.

Förra året var min födelsedag ingen jättehöjdare direkt, förutom att jag fick jätte fina 18-års presenter. Jag skulle till island dagen efter och hade lite ångest över det, och en riktigt jobbig urinvägsinfektion. Så var bara hemma med familjen på kvällen.

I år så ska jag ju till Skövde imorgon, fylla hemifrån på riktigt nu. Läskigt. Vi får se hur det går med internet, kanske tar ett par dagar att få igång det och sen har jag en helt galen nollningsvecka framför mig. Jag tror det blir askul, men är även asnervös. Det är naturligt. Nu ska jag packa det sista (måste släpa med bland annat xboxen och datorn så ni kan ju tänka er). Sen ska jag försöka spela lite mer innan jag går och lägger mig också!

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis i efterskott! :D



Svar: Ja, att jag får vara hos Rickard, istället för att sitta vid färjeläget och vänta, känns helt underbart!

Kram

2010-08-30 @ 16:48:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0