Clash of the Titans

Här har vi en film som överraskade positivt. Trodde att Clash of the titans knappt hade en handling, att det bara skulle vara massa specialeffekter och strider. Men den var riktigt bra, med en riktigt bra handning. Särskilt om man som jag är lite små intresserad av gregisk mytologi, jag är inget stort fan men tycker det är ganska mysigt. Det var lite som en modern Odysseus, fastän inte riktigt samma handling. Tänker inte sitta och berätta exakt vad den handlar om, det är vad man har wikipedia till. För övrigt så var det en massa coola specialeffekter, också.





Var jag den enda som tvingades att se den gamla filmen om Odysseus och Illiaden på högstadiet? Den har en viss... håriga män och fula specialeffekter charm faktiskt.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Albulena

Tack :)

2010-08-25 @ 00:18:04
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/
Postat av: miiah

sv: aha okej hihi :) Jag hade tyckt det var jobbigt att bo i studentkorridor.. haha! ;p



Äsch, det är nog inget att oroa sig för :) Jag var också supernervös men alla går verkligen fram till en, frågar vad man ska gå och såna saker och sen är samtalen igång :) dessutom leker vi en massa lekar här o har supermånga fester så man har superskoj :) När börjar din nollning då? :) kram

2010-08-25 @ 11:28:47
URL: http://miijauh.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0