Bara jävligt obehaglig

Det går en helt störd film på TV som håller på att förstöra min kväll, men mina föräldrar tittar så kan inte byta kanal. Försöker verkligen att inte titta. Verkar handla om någon kille som har problem med hjärtat, men har väldigt ovanlig blodgrupp så det är svårt att hitta en donator. Till slut hittar det ett hjärta. Men under operationen så blir han inte sövd ordentligt, utan är vaken men kan inte röra sig. Han gör alltid för att inte få panik medan de skär upp honom. Den här delen var obehaglig nog. Medan läkarna pratar inser han dessutom att det är något skumt på gång, att läkarna planerar något, något olagligt och att han antagligen inte kommer överleva. Det finns en massa mer att säga men ska försöka fatta mig kort. Det visar sig att hans fru är med på det, läkarna kommer ta död på honom och dela på pengarna hon får i testamentet. Han hör allt, men kan inte göra något.

Ville bara säga att jag inte tål sådana här filmer, och att det bara är jävligt obehagligt allt ihop. Awake heter filmen. Hoppas verkligen att killen överlever och får hämnd på allt och alla, annars är kvällen förstörd. Och en lång kväll kommer jag ha, berättar mer om det lite senare i natt.

Nej, det blir inget pip.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fy vilken obehaglig film!!! Nu skrämde du upp mig!

Kram

2010-08-18 @ 22:01:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0