Andra dagen

Förr eller senare måste jag sluta att döpa inläggen efter vilken dag det är i lägenheten, men inte ännu. Idag är ju faktiskt första hela dagen. Den har gått ganska så bra, först vinkade jag A hejdå imorse efter att han sovit över, sedan begav jag mig ut för att utforska staden. Hittade faktiskt en ICA butik som ligger relativt nära, handlade lite mer. Gick på stan och väntade på att butikerna skulle öppna. Köpte en jätte äckligt yoghurt som nu bara står och tar plats (välkomna hit och äta upp den, är typ smak av passionsfrukt, mango och vanilj eller något sådant, jätte god smak men med massa äckligt fruktkött i).

Imorgon börjar skolan! Det lär ju mest vara introduktioner och sådär, men lite nervös är jag allt. Ska pröva ut en outfit senare, viktigt att göra rätt intryck på nya klasskamraterna. En av dem ska jag faktiskt möta upp före skolan så kan vi hjälpas åt att hitta rätt, vi hittade varandra via facebook.

Resten av dagen då? Ja... laga mat, diska, göra fint i lägenheten, spela TV spel och ta det lugnt tror jag. Efter att ha chockats av matpriserna igår köpte jag idag ett storpack med euroshopper fiskpinnar, så lågt har jag sjunkit. Fiskpinnar och pulvermos för hela slanten. Fast inte idag!

Pip på er! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0