Inga bilder alls

Nu är det gjort, jag har beställt min nya laptop! Vill ni se bilder? Ni får se bilder. Eller vänta, det får ni inte alls. För jag ska visa en mycket roligare bild som jag gjort helt själv i paint. Men så blev det inte heller, för blogg.se vägrar ladda upp paint bilder. Så ni får en bild på datorn ändå. Den som hellre ser bilden jag gjorde i paint, och bilder från skidsemestern i Kungsberget kan gå in på min bilddagbok.

Nehe, nu vill blogg.se tydligen inte låta mig ladda upp bilder alls.

Nåja, ikväll är det krogen som gäller, och halv fem bussen hem. Wish me luck!

Pip på er! :-)


Dagens citat:

A:
"Kommer du hit på fredag eller lördag?"
Jag: "Fredag såklart, kan ju inte åka på lördagen?"
A: "Jag åkte ju till dig på en lördag?"
Jag: "Du var ju ledig på måndagen!"
A: "Är inte du ledig?"
Jag: "Nej, inte nästa helg! Jag har ju lov nu."
A: "Vänta lite.... har du lov?"
Jag: "Du är ju verkligen helt borta, noll koll, du lever i en ballong... i rymden!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0