Då och nu

So, here I go again...

Helgen spenderades i Töreboda med A. Vi handlade/fikade (rättare sagt handlade och fikade han, jag upptäckte att jag bara hade tio kr kvar på kontot, något som jag faktiskt aldrig tror hänt mig förut... lite som Nate i GG när han upptäcker att hela hans konto är tömt. Nate har inget med saken att göra egentligen, ville bara påpeka vilken Gossip Girl nörd jag är). Var var jag nu igen? Just ja, vi var i Skövde och sen när vi kom tillbaka bjöd My (My är ett så coolt namn att det inte behövs ett kodnamn) på nybakade bullar. Dessutom mös vi till det med snacks, hyrfilm och levande ljus senare på kvällen, så... en lyckad helg :-) Förutom en jävla surkärring till förare på bussen mot Enköping, tackvare henne fick jag betala 120 kr för en biljett jag bara hade behövt betala 45 kr för, ska skicka ett jävligt jobbigt klagomejl till ul.

Det här med att kulturnatten i Uppsala missade jag helt, trodde att den redan varit fram till för några dagar sedan. Lite synd, Melody Club höll gratis konsert och en av sakerna jag ångrar den här sommaren är att jag inte höll mig kvar långt framme och lyssnade när de spelade i Töreboda, dessutom verkade Eli och Tessie haft kul så det var synd att missa (Eli är den nya vampyrissan, kortare och enklare). Fast... även OM jag känt till kulturnatten hade jag ju ändå åkt till A, tre veckor utan pojkvännen är inte kul.

För att komma fram till nuet, jag är ensam i huset med inte bara EN utan TRE snorungar hela kvällen/natten. Mamma/pappa spelare golf... någonstans och genast invaderade de små parasiterna. Visserligen håller de sig till Emmys rum atm, så jag överlever. Men om ni inte hör något mer från mig... så vet ni vilka som är att skylla.

Just ja, vet i vad, vet ni vad! Jag har mejlat en tatuerings studio i Stockholm, än har dom inte svarat, men det känns hur bra som helst att verkligen komma någonstans liksom.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Telefonförsäljare:
"Är Anders Eriksson där?"
Jag: "Nej, han kommer hem vid fem typ."
Telefonförsäljare: "Så, är det hustrun jag pratar med?"
Jag: "Nej, dottern."
Telefonförsäljare: "Okej, men du låter väldigt mogen så det ska du ta som en komplimang."

Kommentarer
Postat av: JOSSE

lol åt citatet och sär skrivar jävel. ;)

2009-09-14 @ 05:47:24
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0