True Blood

Ja, serien True Blood är det väl få som missat att den börjat och ikväll går fjärde avsnittet, tror jag i alla fall, svårt att hålla räkningen.

Jag har lite svårt att få grepp om den här serien, den är mycket... råare än de serien jag brukar följa, inte för att det är något fel med det råa, men det är nog inte vad jag vanligen dras mot i en serie i alla fall. Sen är det ju såklart en hel del sex också, vilket jag absolut inte har något problem med. Eller ja... eftersom mina föräldrar också följer serien så kan det bli en sådär lite "awkward" stämning då och då när de drar igång inte allt för cencurerade scener med kinky vampyrsex.

Hursomhelst, även om serien ännu inte riktigt har tagit mig med storm (dom verkar ju bara ta varandra, höhö) så kommer jag sannerligen sitta klistrad framför teven ikväll. Har lite problem med huvudkarraktären Sookie, jobbig accent och lite allmänt... jobbig och osmidig bondjänta, men om Bill (vem i HELVETE döpte den heta vampyren till BILL?!), den manliga vampyrkarraktären kan älska henne kanske jag också kan det. Dessutom, snart ska vi nog få se på lite smaskis vampyr adel, det blir nog en stämningshöjare. En annan sak jag älskar, sången dom spelar i öppningen "Because before the night is over I'm gonna do bad things to you..." Den är mys.





Eftersom det är svt, finns det heller inga pauser, vilket NÄSTAN stör mig, när ska man göra kvällsfika, när ska man kissa? Tur att man har en bra box och i alla fall teoretiskt sätt kan pausa (pratiskt sätt så skulle pappa bara trycka på play igen så fort jag lämnat rummet). Men nu ska jag nog göra allt det där jag skulle gjort i den icke existerande pausen, och dusha, det gör jag vanligtvis inte under pausen.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Manlig Elev:
"Men det verkar som en jävla chansning det här med islamen, be fem gånger om dagen, lära sig koranen utan till, och så får man inte reda på om det funkar förrän man är död."

Kommentarer
Postat av: JOSSE

OHMYGOD CITATET! <3



vem sa det? Jag håller med fullt ut, fast om allt. Kristendom, hinduism, ateism, fuck allt är ju en jävla chansning. Det är ju så, hur fan ska man kunna veta? Så jag chansar på att vara lycklig i livet och se om det straffar sig :)

2009-09-17 @ 14:32:29
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Emmelist

oh a redhead. nice :)

2009-09-20 @ 21:55:22
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0