På svensk mark igen

Jag hade nästan hunnit glömma bort hur det var att vara sådär riktigt förkyld, ni vet när näsan rinner så man måste snyta sig var femte minut (vilket även gör att näsan SVIDER som bara den) och febern aldrig är långt borta. Har en väldigt stor lust att bara sätta en stor tuss i näsan så det slutar rinna (sa jag vara ärli gjorde jag det faktiskt nyss).

Men jag lyckades minsann hitta en på Island, en förkylning alltså. Och eftersom jag varit på Island i en vecka känns det som om jag verkligen inte får missa skolan nu heller, vilket är en riktigt plåga, eftersom jag annars med gott samvete stannat hemma en dag eller två för tillfället.

Bilder från Island kommer upp när jag hittar sladden till min mobil, eller när jag får bilderna från J's kamera, eller när jag inser att jag inte kommer få något av ovan och bluetoothar dom till min dator istället.

För att trösta mig själv funderar jag över vad jag skulle kunna köpa för mina födelsedags pengar, hittills har är detta vad jag funderar på:

  • Playstation Portable 3000
  • Epilator
  • Ritbord till datorn (fast tyvärr måste jag nog inte att jag inte KAN rita och inte skulle ha någon nytta av det)

Jag har alltså närmare två tusen att röra mig med och vill ha något som skulle kunna sätta guldkant på tillvaron. Något kul. Någon som har några förslag?

Nu ska jag försöka få lite behövlig sömn.

Pip på er! :-) *host*


Dagens citat:

Jag (i en ödestuga på island):
"Här brevid mig finns det en ledig sovplats."
Oscar: "Okej, men skulle jag snarka eller göra något... konstigt i sömnen, väck mig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0