Fest i Töreboda

Kom hem igår, men kände mig helt död. Hemresan från Töreboda gick inte helt som planerat, tåget var försenat, vi missade bussen från Enköping, mådde lite illa efter för mycket onyttig mat... men jag har haft det bra i alla fall.

I lördags hjälpte jag A's mormor att flytta. Det var faktiskt första gången jag hjälpte någon att fytta och samtidigt som vi flyttade ut var det några andra som flyttade in. Det var kul på sätt och vis. Man var liksom en av "flyttfolket". Fast sen skulle jag ju ännu hellre ha varit hemma och sovit. Då skulle jag trots allt varit med i en ännu trevligare grupp kallad "sovmorgon".

Samma kväll hade vi ju lite fest. Lite i alla fall och vi hade en del roliga saker för oss också.



Vi prövade bland annat hur många sugrör som man kunde sticka in i Rickis skägg.




A spelade banjo och Ricki dansade glatt till musiken.

Tyvärr så är jag ju tillbaka i vardagen nu, och det är plugg, plugg, plugg som gäller... men det går framåt, långsamt.

(Förresten, förresten, min lilla syster har en pojkvän! Han heter Olof!)

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Tess: "Kom, vi kan kissa i kors!"
Jag: "Va?!"
Tess: "Eller ja... vi kan väl kissa på tjejviset men du kan väl följa med i alla fall?"

Kommentarer
Postat av: Sara

Mina djur tackar för att du tycker att headern med dem är söt;)

2009-09-29 @ 21:21:01
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0