Jag är holländsk kändis!

Jo, så är det. Kanske. Nästan. Lite grann i alla fall.

När jag var i Mariestad och tittade på Within Temptation sommaren 08 så blev jag och Chris intervjuad av ett holländskt TV team som gjorde någon form av dokumentär om hur andra européer såg på Holland och just då letade de efter WT fans, då de är från Holland. Dock så bad de där människorna oss att vänta under ett träd efter intervjun eftersom de skulle komma tillbaka med papper som vi skulle skriva under, men kom sen aldrig tillbaka. Chris och jag väntade, men behövde till slut gå på toa och jag tänkte att det sket sig väl men... Nu ha en av A's kompisar hittat en film från nämnda konsert på youtube där jag är med. Jo, jag skulle nästan vilja säga att jag är den av de intervjuade som säger mest till och med. Tittar ni efter så ser ni att jag filmas under själva konserten.



Sen kan man ju undra... om de där papprena var till för att de skulle få vårt tillstånd att visa de där bilderna, och vi aldrig skrev under... hur kommer de sig att de visas...? För er som tittar på videon, jo, jag vet att mina kommentarer kanske inte är de smartaste... men... ja... jag är textad på holländska i alla fall!

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag:
"Jag hade ingen aning om att Within Temptation var holländska förrän ja... förrän jag fick reda på att de var holländska."

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vad häftigt :D

2009-10-29 @ 21:15:31
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, typ som David när han hade lite pengar. "jag klarar att vara hungrig men jag blir grinig om jag ska vara utan snus":P

2009-10-30 @ 11:16:02
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Tack för dina ord. De hjälper.



Kram <3

2009-10-31 @ 17:49:49
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0