East street

NU HAR JA BOKAT TID, 24 NOVEMBER KLOCKAN FYRA!

Det jag vill säga med detta är alltså att jag idag bokat tid för att tatuera mig på East street tatueringsstudio i Stockholm. Det är såååå skönt att det äntligen blivit av, ingen ångest, bara massa lycka och hyperhet är vad jag känt mest hela dagen. Det jag är nervös över är att tatueraren kanske inte ska få till en design som är riktigt som jag tänkt mig, men... vem vet, den kanske blir bättre än jag tänkt mig.

Var jätte nervös innan jag gick in i studion, men så fort jag kom in kändes det nästan bättre, där inne fanns det människor i alla åldrar och samhällsklasser och killen som stog i receptionen (som för övrigt hade en kul finsk accent) var jätte trevlig och hjälpsam, jag kände mig ganska välkommen helt enkelt.

Dessutom var inte väntetiden alls så lång som jag hade fått höra att den skulle vara. Sju veckor ungefär. Priset var ungefär vad jag hade förväntat mig, någonstans mellan 1800 och 2200 sade killen i receptionen. Visserligen säger alla att East Street är dyra, men hade väntat mig att det skulle kosta något sånt, dessutom är det värt att betala extra för att få den gjord på ett ställe där man känner sig bekväm och vet att de är seriösa.

Om någon har missat det så är det en svartvit älva jag ska tatuera, på axeln/överarm, hur man nu ser det. Hade turen att få studions enda tjej som tatuerare också, har en känsla av att jag kommer känna mig mer bekväm med en tjej faktiskt, av någon anledning. Killar är ju läskiga.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Manlig elev:
"Fröken, du måste ge mig din mejladress efter lektionen så vi kan *blink blink* prata lite när jag är borta på praktik."
Lärare: "Nicklas, försöker du charma mig?"

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas verkligen att du blir nöjd med tatueringen. ;)



Bra citat. xD



Svar: Tack snälla för din kommentar! <3

2009-10-11 @ 18:58:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: JOSSE

heheee.. åh, varför saknar jag nästan sam?

2009-10-15 @ 07:28:00
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0