Det goda livet

Det finns faktiskt ganska mycket jag skulle kunna tänka mig att skriva om just nu, men jag blev lite inspirerad av törnfågel när jag läste hennes blogg nyss, och tänker fokusera på allt det positiva! Sen att jag nyss skakade hela huset med ett avgrundsvrål då jag fick se mitt nya schema som börjar gälla imorgon är en annan sak. Var helt övertygad om att jag skulle sluta klockan ett, till jag tittade på nya schemat. Hade jag bara hittat en praktikplats i Töreboda hade jag fortfarande varit med A och hade sluppit skolan... men just ja, positiva saker.

För det första har jag en helt underbar pojkvän som jag går omkring och älskar lite extra atm, kanske för att han varit så gosig på sistone. Sen så har jag massor av saker att se fram emot, som jag skrivit om i tidigare inlägg. Dessutom  är bebiskatten pigg och kry och har just nu busryck.

Helgen har varit allmänt kul. Åkte ganska spontant till Töreboda. Hann med ett besök i Skövde och fest hos A's kompis (festen var alltså inte i skövde, först skövde, sen fest). Drack ganska lagom mycket och sa nej till allt vad shotar hette, pallar inte shotar längre, jag börjar väl bli gammal... Drack dock tillräckligt mycket för att dansa bugg och tillräckligt mycket för att hela väääärlden skulle snurra när jag gjorde det. Tittade in på krogen också, första gången för mig, dock var både A och jag panka och köpte inget, bara tittade på när lite folk spelade Guitar Hero. Sen ville jag, som höll på att somna där jag satt gå hem.

En annan sak... IDAG BÖRJADE NYA GOSSIP GIRL SÄSONGEN! Var så länge sedan jag tittade på ett GG avsnitt som jag inte redan sett minst en gång tidigare att det är lite utav ett historisk ögonblick.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Pappa:
"Det kommer bli jätte billigt för Emmy att ringa i fortsättningen."
Jag: "Jasså?"
Pappa: "Jo, för hon har ingen täckning på sitt nya SIM-kort."





Kommentarer
Postat av: JOSSE

Din far är en grym människa. (Jag hejar fortfarande på din lillsyrra som om hon var ett fotbollslag och din familj var en mindre version av champions league..)



(Uh.. Jag vet inte, jag tycker det var en ganska fin jämförelse?)

2009-10-19 @ 07:29:11
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Pojkvänner brukar vara mysiga. De gör att man känner sig omtyckt och älskad. ;)



Citatet är riktigt härligt! xD

2009-10-19 @ 11:17:53
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0