Min nya sovhörna

Jag har alltid sagt att det borde finnas små bås med sängar på skolan för alla trötta elever, även om jag kan tänka mig att folk tyvärr skulle missbruka dem på alla möjliga sätt... Hursomhelst har jag ofta sovmorgon, men kan inte utnyttja den eftersom bussarna går så sällan från mig. Och av någon dum anledning sovar jag fortfarande dåligt, vilket betyder att jag är trött när jag kommer till skolan. Så idag gick jag upp på hyllan, vilket typ är... som en liten balkong som finns över biblioteket och kröp ner i en fåtölj liknande sak som finns där.

Där låg jag och sov en stund, närmare 45 minuter typ, även om det var till och från. Tyvärr är hyllan öppen för alla så man vågar inte sova djupt direkt... men drömde en massa konstiga saker i alla fall. *Gäääsp* Nu måste jag nog ändå gå och köpa en kopp varm choklad om jag ska orka hålla mig vaken på svenskan.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jossie (står med en bild i handen):
"Asså, jag har sett upp till den här personen hela mitt liv, han är världens bästa komiker och han är så... yttepyttigulli... pyttipytti... gulligull... Han är så liiten och.... titta på honom bara!"

För övrigt pratar hon om en äldre man, komiker, som heter... Claes något? Malmholm typ? Rätta mig om jag har fel Jossie ^^


Kommentarer
Postat av: Saint Jimmy

Haha, Claes Malmberg=) Min lillebror ser ut som honom på alla bebiskort, och ja.. han får höra det.. ofta^^ I'm evil!

2009-11-19 @ 15:43:22
URL: http://saintxjimmy.blogg.se/
Postat av: JOSSE

Claes och så ditt gamla efternamn, eller din systers efternamn. Malmberg är också söt men inte på samma yttepyttegulligullsätt!

2009-11-19 @ 19:58:01
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hoppas att dina sömnproblem går över snart.... =/

2009-11-20 @ 13:29:31
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Saint Jimmy

Haha, din kommentar var ju bäst! Jag kämpar för ett bättre samhälle^^ Har faktiskt ckså tänkt på det, man hör ju ofta om killar som gillar två tjejer, men hur ofta hör man om tjejer som gillar två killar? Inte så ofta..



jag har en känsla av att det är mer troligt att din önskan slår in än att min göör det.. jag vet inte varför men det kan ju ha att göra med att det inte krävs magi i din^^

2009-11-22 @ 21:30:59
URL: http://a
Postat av: Saint Jimmy

Haha, din kommentar var ju bäst! Jag kämpar för ett bättre samhälle^^ Har faktiskt ckså tänkt på det, man hör ju ofta om killar som gillar två tjejer, men hur ofta hör man om tjejer som gillar två killar? Inte så ofta..



jag har en känsla av att det är mer troligt att din önskan slår in än att min göör det.. jag vet inte varför men det kan ju ha att göra med att det inte krävs magi i din^^

2009-11-22 @ 21:31:05
URL: http://saintxjimmy.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0