Hemmakväll

Birdie uppdatering: Idag hittade Birdie på ett nytt, kreaktivt sätt att göra mig illa faktiskt. Det var fint väder och jag tänkte att jag skulle introducera henne för livet utanför huset. Eftersom det var första gången så hade jag satt ett nytt och fint koppel på henne, annars kan jag lätt tänka mig att det skulle bli så mycket nytt att undersöka att hon glömmer att komma tillbaka. Hon är dock fortfarande så liten att selen var lite stor på henne, gjorde inte så mycket trodde jag, men jag underskattade henne klart. Under de fem sekunder hon satt still funkade det fint. Sen fick hon syn på något som var lite läskigt och på en sekund så var hon ur selen. Jag fick panik och försökte direkt fånga upp henne, det jag inte såg var att lite brevid henne där jag siktade, fanns det en stor jävla brännnässla. Trots att det kändes som huden frätte bort fick jag dock tag i henne och satte in henne igen, varefter jag spenderade de närmaste timmarna med att kyla handen.

Kvällen har väl inte varit direkt underbar den heller, fick en liten attack av illamående, som dock gått över nu. Dessutom så är A på rollspel/lajv hela dagen så jag blir berövad på mitt godnatt-samtal. Vännerna mina däremot är ute och har kul, Tessie är på fest och skickar sms fulla av ömhetsbetygelser och vampyrissan är ute på gimo bussstation av någon anledning, kanske inte jätte kul iofs... men ändå. Jag blev själv lite rörd idag och kom på att Tessie, Vampyrissan, och Lilla syster Emmy måste vara brudtärnor om jag gifter mig. Den insikten gjorde att jag helt plötsligt kände mig väldigt nära dessa underbara männsikor (förutom min syster kanske). Hursomhelst, för att muntra upp mig blir det nu Chuck/Blair bild på bloggen. Har sett klart alla utgiva avsnitt, och saknaden är stor. Har gjort en spellista med GG-musik för mp3:an. Det positiva idag är btw att jag varit i Uppsala och hittat snygga kläder.





Pip på er! :-)


Dagens citat:

 Emmy (som kollar på en sex scen ur Basic Instinct):
"Kolla, vad äckligt..."
Jag: "Det kallas sex Emmy."

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, du är sööt^^ Är gärnabrudtärna när du gifter dig^^ :D Fast då får du förlåta mig om jag Råkar spilla ut dricka eller kasta en blomvas efter A.. (A) okej, nej då ;) ni är söta båda tvåå^^

2009-06-02 @ 18:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0