Ännu ett onödigt inlägg om GG

Bara så ni vet överväger jag att börja avsluta mina inlägg med "xoxo", precis som Gossip Girl. De senaste dagarna har jag sett ett avsnitt per dag och de där slutklämmen får mig alltid att liksom spritta till lite extra.

Eftersom ingen som läser min blogg tittar på GG, så får jag spoila lite tycker jag. Som dagens avsnitt, Chuck och Vanessa? Det är så FEL, det är så FÖRBJUDET att det helt enkelt inte finns. Jag ÄLSKAR henne. Visst, hon kanske förlorade lite integritet, men å andra sidan, att skita i allt och alla och ha sex med kvarterets avskum nummer ett, är på sitt eget sätt, ganska... hon, eftersom hon gör det för sig själv och skiter i alla andra. Fast att kyssa honom rent spontant mitt framför ögonen på hennes/hans ex:or (haha, ett ex, flera ex:or) var också så otroligt fräckt att jag måste älska det. Tycker allt att dom kan ha en liten affär. Myyyys.... Måste nästan få A att titta på GG. En kväll med A och GG liksom, bättre hemmakväll går nog inte att hitta.

Pip på er! :-) (Jag skämtade faktiskt bara när jag sa att jag skulle börja skriva xoxo)


Dagens citat:

J: "Kom nu Sanna!"
Jag: "Neeej, jag vill stanna här och värma mig vid elementet."
J: "Aaaah.... der rumpfen värmer!"

Kommentarer
Postat av: JOSSE

Förlåt men jag har just sökt igenom hela din jävla blogg efter det där gamla citatet?!!?!?!?!? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-11-24 @ 19:49:46
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0