En släkt full av kriminella

Vet ni vad? Jag älskar radavstånd 1,5. Särskilt när man sitter hemma och har en tre sidor lång bokrecension att skriva, samt två pm. Helt plötsligt inser man att lärare faktiskt brukar vilja ha radavstånd 1,5 och plötsligt verkar den där lilla texten man skrapat ihop täcka flera sidor, och fort går det när man fortsätter skirva också!

Vet ni vad jag mer har kommit på? Jo, jag tittade på en triss reklam, den där när det är en kille som vill köpa en trisslott, men inte får för att det är 18-års gräns. Jag har aldrig tänt på att de har en åldersgräns på det förut. Jag har aldrig kommit på tanken att köpa en triss lott, men om jag skulle fått för mig det skulle jag nog bara gjort det, inte tänkt tanken på att det skulle vara olagligt. Men eftersom det finns, då tycker jag att man dessutom borde kunna kalla majoriteten av min släkt för langare? De flesta av dem har köpt trisslotter till med vid något tillfälle ju. Dessutom måste jag erkänna att jag nu är lite lockad att se om jag kan lyckas köpa en, fast jag egentligen är minderårig. Eller kanske ska jag ställa mig utanför affären och be någon köpa ut en trisslott åt mig.

Vad kan jag säga? Kriminaliteten finns i släkten.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Emmy och hennes kompis sitter vid datan, de ska skapa mig som en simskarraktär.

Emmy:
"Sanna, vad tänder du på?"
Jag: "Det är inget jag tänker diskutera med DIG."
Emmy: "A har svart hår, det tar vi."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, kan inte du köpa ut en trisslott till mig också, Sanna? ^^

2009-03-10 @ 19:54:36
Postat av: WesKer

Hahaha säg till din ängel va du tänder på =P det låter bara så jävla fel^^ ahahahaha

2009-03-13 @ 19:57:12
URL: http://wesker.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0