Den osäkra framtiden

Vad är det för fyllegrubbar som sitter och röstar i melodifestivalen nu för tiden egentligen? Christina af Ugla (jag skitar i om det är felstavat) framför the Pilots? Visst, jag tycker inte att man alltid borde rösta på de söta pojkbanden, men när det är Uggla vs. Pilot så är de små sockerpojkarna guld värda, även om deras låt lät VÄLDIGT bekant.

Men jag orkar inte tjata om det där. Jag orkar inte tjata så mycket alls. Men jag fick i alla fall hit min sjuka A fredag-söndag, hurra för det, och veckan som ligger framför mig är inte allt för ansträngande. Jag känner att den kommande veckan för tillfället ligger och väger på många sätt. Den skulle kunna bli väldigt bra, den skulle kunna bli alldaglig, eller i värsta fall rätt deppig om jag gör bort mig. Men det är inte så krävande i alla fall, så jag tror det ska funka. I värsta fall sak jag försöka bara flyta genom den, i bästa fall kommer jag ha riktigt kul.

En sak kommer jag i alla fall definitivt göra, prova på karate. Återkommer om hur det går senare. Dessutom är det ju Melodifestival final, en stor händelse i vanliga fall, men får se hur det blir i år då man inte kommer vara hemma med schalger familjen i år.

btw, att skrapa av nagellack är min alldeles egna destruktiva handling jag gör när jag är lite nere, att faktiskt göra sig själv illa, det är ju väldigt onödigt så jag håller mig till detta. Dessutom är de icke permanenta spåren av det passande för mina små plötsliga depp anfall som kan gå över lika fort.


En kille på helgon anklagade mig idag för att ha snott hans älskling, som han var gift med, hm.... har A hemligheter för mig?


Pip på er! :-)


Dagens citat:

Blair: "So what do we have, Chuck? You tell me."
Chuck: "Tonight, so shut up and dance with me."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0