Observationer

Det känns som jag har observerat en massa på sistone. Så nu så ska ni få höra.

Det första jag observerade var en svart råtta i diket när jag var på väg hem för några dagar sedan. Den kröp omkring lite innan den snabbt kröp in i ett rör som gick under vägen. Råttor är egentligen nästan söta och ofarliga djur, men det var nästan så man blev lite skrämd ändå, av någon anledning. Kanske för att råttor känns mer som husdjur, alltså mer som ohyra i hus än djur som faktiskt vågar leva ute i den riktiga världen.

Dagen efter det såg jag ett rådjur som stod precis utanför huset, till skillnad från råttorna ser dom riktigt mysiga ut på näta håll. Kom att tänka på att jag aldrig sett Bambi... Tror det var samma dag jag observerade den fina vädret och att det började bli vår, lite senare på dagen blev det snöstorm. Blä. Så länge jag får min skidsemester i Idre, till vilken jag åker till på söndag, så är jag nöjd med vintern, nu får det hemskt gärna bli vår.

Imorse såg jag också en ekorre på ganska nära håll när jag åt frukost. Det var lite mys. Den klättrade upp på fågelhuset ed fågelfrön i, och jag fick för mig att mamma sa att den var efter fåglarna. Kan ni tänka er en fågelätande ekorre? Det gjorde jag just då, den liksom hoppar på dem utsträckta armar och röda ögon fulla av blodtörst. Sen fick jag lära mig att ekorrar fatiskt äter fågelägg, så helt fel ute var jag kanske inte. Och J tycker jag kan se ut som en blodtörstig ekorre.

Gjorde ett Twilight personlighets test idag också, när jag borde gjort läxor, och.... da da daaaa!

Twilight Test
Twilight Test from Dumb Spot!

Precis som jag trodde, jag är trots allt klumpig, smått besvärad i de flesta sociala tillställningar, kan inte dansa, mina bästa vänner påstår sig vara vampyrer/demoner, och jag blir kär i killen som spenderar hälften av sin vakna tid på vampyrlajv som blodtörstig vampyr.

På på er! :-)


Dagens citat:

En tjej och en kille ~18 sitter och äter.

Tjejen: "Jag är förresten kär!"
Killen: "Oj, det gick fort. Tell me the story!"
Tjejen: "Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson…"
Killen (uppgivet): "Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!"
Tjejen (drömmande): "Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille."
Killen: "Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!"

Till killarnas försvar vill jag säga att Robert Pattisson faktiskt inte är så otroligt het, han ser mest dum ut alldeles för ofta. Cam Gigandet som spelar James däremot...

Kommentarer
Postat av: Josse

haha. Ärligt talat? Den där? Han ser superdryg och självgod ut? Med yttepyttiga ögon och en liksom knäppt böjd näsa? HAHAHAHAHAHAHAHA. MEN LOL.

2009-03-27 @ 12:20:05
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Eeli

Han är sååå snygg!!! O.o och helt fantaastisk :D:D

Tihi^^

2009-03-27 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback