En nagel i ögat

Vi känner väl alla till uttrycket, men jag råkade ut för det lite mer... bokstavligen. Naturligtvis är det Birdie som varit framme igen, och hon har rivit mig. På hornhinnan. Ta det lugnt, jag har inte blivit blind, atm är ögat mest väldigt rött. Sjuksöterskan säger att jag inte behöver åka in till sjukhuset såvida det ej blir värre, varar eller så. Tänkte lägga in en bild så vill ni inte se... har ni otur är det för sent, men om ni inte sett bilden än och inte vill se, scrolla inte ner (så illa är det inte, men det finns ju de som inte tycker om sånt här så).



Och på tal om inget åker jag till A imorrn och kommer hem på måndag, Tessie och Kirre ska också dit för att titta på Töreboda festivalen. Typ Beach Boys och Backyard Babies, vi får se hur det går ^^

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag: "Är det farligt att skära upp hornhinnan?"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojj, såg inte speciellt skönt ut:S

2009-07-12 @ 16:52:25
URL: http://lunka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0