Direkt från orten med stort T

Sitter för tillfället vid A: s dator medan A själv är ute och går med hunden i regnet. Kärlek i all ära, men det är väldigt varmt och trevligt inomhus. Något som inte alls är trevligt är A:s total kassa internet. Vet inte om det bror på att han har en så gammal version av explorer eller om det är för att internetet är så långsamt men min nya header som jag tänkt visa kan inte visas här. Inte nog med det, internet klarar inte ens av attt visa ordet "Pipleksak" rätt, utan det står med typ arial eller något, vilket bara råkar vara dey fulaste typsnittet någonsin.

Jag hade nästan tänkt ta och lägga in min blogg som hans första sida, som en pik mot att han aldrig läser den, men med tanke på hur den visas på den här datorn är jag nog glad att den inte gör det.

Men, nu får jag ta och vara social.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jossie (som citerar någon annan):
"Jag lever med mig själv 24 timmar om dygnet, jag är tusan helt underbar!"

(lessen om jag inte direktciterar jossie, har dåligt minne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0