Sniglar!!!

Eftersom decorden inte fungerade idag (eller det var i alla fall vad vi trodde, det visade sig att vi helt enkelt satt i fel sladd) och jag var för lat för att göra något annat än att ligga i soffan så tittade jag på en massa animerade DVD filmer, sådant som jag inte brukar nedlåta mig till i vanliga fall, även om dom i ärlighetens namn är riktigt roliga.

Tydligen älskar alla redan sniglarna i flushed away, men jag hade helt missat dem! Nu DYRKAR jag dem! Jag tänkte visa ett klipp, men har så svårt att välja att det är löjligt. Tycker ni om dom kan ni alltid söka runt lite mer på youtube.





Ser ni? Ser ni?!

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Slug: "Aaaaaaaaaah!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0