Imorgon!

Imorgon, då lovar jag att jag sa lägga ut alla roliga bilder jag tagit på semestern och berätta vad tusan jag haft för mig de senaste veckorna. Vi kan ju börja med att jag knappt haft tillgång till internet. Men nu har jag, om jag sa vara ärlig varit hemma i flera dagar och fortfarande inte lagt ut alla de där bilder som jag tagit och tänkt "Det HÄR ska jag lägga ut på bloggen". Men imorgon. Då är dagen med stort D.

Så länge får ni nöja er med ett kul citat som jag inte förstår varför jag inte lagt upp tidigare, det är ju tusan otroligt.

Pip på er!


Dagens citat:

Kirre:
"Vad är det som låter? Det verkar komma utifrån?"
Jag: "Det är bara A som slaktar zombies med en motorsåg."
Kirre: "Jaha, utomhus?"

Inte säker på vad som skrämmer sig mest, att hon inte förstod att jag menade ett dataspel, eller att hon trodde att A var utomhus och slaktade zombies? ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är dålig på att hålla dina löften du, "imorgon" har ju redan varit:P



Skönt med betänketid:) Utnyttja den väl. Du har rätt, det skulle kännas jobbigt att ha slösat energi och studielån till något man egentligen inte vill bli. Jag har en kusin som väl tänkte som jag att sjuksköterska blir nog bra, gott om jobb och så där, men hon hoppade av efter TVÅ ÅR, då hon insåg att det inte var något för henne. Snacka om värdelöst! :S



Kraam!

2009-08-01 @ 00:10:05
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0