God fortsättning

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade skrivit ett väldigt långt och roande inlägg om min nyårsafton med mera, men just då bestämmer sig sidan för att nej, jag vill krångla just nu så att Pipleksaken får ett riktigt helvete med att skriva om alltsammans igen. *Slå på blogg.se* Akta dig du, blogg.se, jag kanske bestämmer mig för att ha min blogg någon annanstans!

Nu får det bli en riktig snabbversion för jag tänker inte skriva om allt.

Okej, kom hem från A idag och tänkte passa på att hälsa folk en god fortsättning, eftersom vissa kanske kan behöva det, till exempel jag börjar jag nästan tro efter det här. Dessutom tänkte jag berätta om mitt nyårsfirande. Var som sagt hos A, men våra planer på att fira med skyddsängeln (Kodnamn, och det är inget som helst roligt med det för tillfället, det var det i förra inlägget, men nu är det slut på roligheterna) gick i stöpet så hamnade vi hos en annan kompis till A, som vi för enkelhetens skull kallar L. Det var nog inte tänkt att vi skulle hem till L, men efter att ha ätit lunch på pizzerian blev det så att vi hamnade hos honom. Klockan var nu bara runt tre när L tog fram dryck av alkoholhaltig natur, vilket resulterade i att klockan sju var vissa herrar ganska påverkade och en viss herre, låt oss kalla honom... GT (att hitta på kodnamn är det ända som är roligt med att skriva det här så klaga inte) tyckte att det var lämpligt att lösa detta med att ha fått i sig lite för mycket genom att lämna tillbaks lite på mattan...

Nu fastnade jag framför teven också, efter att ha pratat i telefon. Är någon riktigt mysko film på teve, handlar om två tvilligbröder som är typ gynekologer.

I alla fall så gick jag och A hem till A, medan GT gick hem till sig. Så, där var vi, klockan nio på nyårsafton, tre timmar kvar, båda två trötta, och jag i stort sett helt nykter. Men jag klagar inte, blev att mysa framför en film fram till tolvslaget, krigsfilm med riktig coola ljudeffekter, samtidigt som bomberna föll i filmer lät det som vi de fanns precis utanför fönstret, också kallade raketer.

Men något av detta var inte bra för mig, när jag skulle sova drabbades jag av någon sorts... panik, en helt irrationell rädsla för något... luften? Att skydda sig under täcket kändes bra, men räckte inte. Som att ha en mardröm, fast att du vet att du är vaken, men fortfarande är panikslaget rädd, gick inte att tänka logiskt helt enkelt. Väckte A med mitt hyperventilerande och darrningar... Blev bättre än stund då lampan var tänd, men sedan sedan nästan lika illa igen. Somnade till sist, på grund av min beskyddare A möjligtvis.

Har också fått en överdos av testoteron genom att umgås med A's vänner, men det får jag berätta om någon annan gång kanske, god fortsättning!

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Fummel:
"Men Anders har ju en add-on."

(När man börjar säga "add-on" istället för flickvän börjar dataspelandet påverka IRL-livet lite väl mycket kanske?)



Kommentarer
Postat av: Sara

Det tyckte vi med XD

2009-01-08 @ 21:06:11
URL: http://poisoneed.blogg.se/
Postat av: Carmen

hahha ja eller hur :P

2009-01-09 @ 19:19:43
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Sara

kopiera Alltid texten till Anteckningar innan du postar! Det där händer ofta!

2009-01-10 @ 23:24:49
URL: http://poisoneed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0