En månad och en dag

Jag tror nog att det här inlägget hade blivit lite bättre om jag skrev det igår, då hade jag kunnat skriva "en månad" helt enkelt. Men å andra sidan, det här är så mycket mer orginellt.

En månad och en dag tillsammas med A helt enkelt för dem som undrar, 32 dagar för att vara exakt. 32 dagar med min älskling som jag helt enkelt älskar över det mesta här i min lilla värld.

Vi ville skaffa en hundvalp eller liknande tillsammans, men tja... även om vi faktiskt skulle vara sambos istället för att bo 30-40 mil ifrån varrandra, så är det en stort ansvar och allt sånt, så istället..... skaffade vi en tamagotchi. Vi skulle i alla fall ha gjort, om inte BR haft så dåligt utbud, så det blev en "PetShop" istället. Inte riktigt samma sak faktiskt... men vår lilla kattunge är i alla fall riktigt söt. Butiksbiträdet måste ha undrat lite, eftersom det faktiskt måste ha varit ganska uppenbart att detta inte var någon present till något syskon eller kusin.

Hursomhelst, grattis till oss på  vår månadsdag älskling :-)





Pip på er! :-)


Dagens citat:

Wesker:
"Du är ju nästan som en riktig flickvän... fast mindre!"

Kommentarer
Postat av: Josse

Men grattis! När får jag träffa den? =D

2009-01-26 @ 09:37:18
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Din alldeles egna lilla Elina^^

o gissa vad som kommer nu........ :D







Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!^^

2009-01-26 @ 20:13:14
Postat av: Sofia

Grattis, fast nu är det en månad och fyra dagar. Fast jag trodde egentligen att det var flera månader....

2009-01-28 @ 21:57:33
URL: http://yomaplut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0