BODYSTEP

Lev farligt, ta en risk, gå på ett träningspass. Det är dagens filosofi mina vänner.

Detta är nog bland det största som hänt mig, ikväll ska jag gå på BodyStep, en träningsform som jag TROR går ut på att du går upp och ner på en låda. Kanske låter enkelt för er, men jag har redan börjat få mardrömmar om det. Jag ser ett tjugo tal tjejer i 20-års åldern stå framför mig, alla i de senaste sportmodet (och vältränade såklart). Dessutom rör de sig som en enda enighet, medan jag snubblar över min satans låda och de bara tittar föraktfullt på mig.

Jag är i alla fall inte ensam, mitt J är med mig i denna svåra tid. Mycket svåra tid. Jag trodde åtminstone att dagens pass skulle vara för de som ville pröva på, det är vad det står på idrottshallens dumma sida, men de vad bara vissa pass, som det på fredag, men på fredag ska jag till A, så det går inte an. Så min mardröm är inte helt omöjlig, dom som kommer dit kommer faktiskt vara "stammisar". Något som dock verkar intressant är avsnittet av träningen som kallas "Party på låda", då är allt tillåtet, det är bara att festa loss på lådan!

Någon som vill hänga med och festa på min låda?

Uppdatering när jag kommer hem, nu måste jag tvätta av gympaskorna (vilka jag sist använde när jag letade gran i skogen före jul, i leran) och se om jag kan hitta ett par träningsbyxor som inte är en decimeter för små.

Pip på er!


Dagens citat:

Text i brochyr:
"Släpp loss, le och ha kul i den här låten där allt är tillåtet! Vi använder olika teman och stilar för att skapa ett party på lådan!"

Kommentarer
Postat av: Josse

Yeey. Jag har inga ord för det.

2009-02-02 @ 19:02:17
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: E

Så det var inga tjocka tanter?^^

2009-02-02 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0