A shot at love with Tila Tequila

Jag som inte fallit för någon av alla dessa löjliga såpor faller för pladask för det här. Visserligen sitter jag inte klistrad varje dag kanske, men är det på teve kan jag likväl inte slita mig.
 
Det går ut på att Tila, som är bisexuell vill hitta sitt livs kärlek. Och för det första älskar jag HENNE, på något sätt lyckas hon verka uppriktig till och med i en dokusåpa. Hursomhelst så kommer x antal tjejer och killar dit, tävlar, dejtar... och så är det en massa heta hångelscener såklart. Men på något fantastiskt vis verkar detta mer äkta än annat jag sett.

Nu tänkte jag lägga ut en bild också, och det är inte mitt fel att alla helkroppsbilder på henne är porriga. Ska försöka hitta något någorlunda barnvänligt.




Titta, det gick ju! Vill man se de andra bilderna är det bara att söka på Tila Tequila på google ;-P

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag:
"Hej, det är Sanna"
Telefonen: "..."
Jag: "Hallå...?"
Telefonen: "Ja... Hejsan"
Jag: "Hej"
Telefonen: "Jag ringer från boxer, ja... tevekanalen alltså."
Jag: "Ja?"
Telefonen: "Jag skulle prata med en... Anders?"
Jag: "Han är på jobbet"
Telefonen: "ok"

(Killen verkade nästan rädd för mig, och jag är artig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0