Uppdatering från Island

Jo, jag lever fortfarande, flyget till och med ovanligt bra, ja själva flygresan alltså, att jag var närapå att missa flyget eftersom min lärare hade bokat min biljett i fel namn var en annan sak.

Hamnade bredvid en kille från Kalifornien på flyget, det var lite coolt och vi småpratade lite, vad en kille från Kalifornien vill ha att göra på Island är ju en annan fråga... eller faktiskt, an jag nog förstå honom för naturen här är faktiskt riktigt överväldigande. Det första vi gjorde var att bada i varma källor med alldeles blått vatten, det var inte illa det heller, tempen låg på.. 37-40 grader ungefär. Men snart ska vi iväg och grilla så tänkte bara slänga upp några bilder från dagens utflykt vi elver gjorde på lite eget bevåg medan lärarna festar i Gisli's sommarstuga.









Men snart ska vi iväg och grilla, så...

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jenny:
"På färöarna finns det typ bara... 47 färöhästar."
Jag: "Färöarna... det tillhör väl typ Gotland?"
Jenny: "Sanna..."
Jag: "Eller typ Danmark då kanske, spela roll?"
Jenny: "Det ligger typ mellan England och Norge."
Jag: "Jo, men det var typ... exakt vad jag menade."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0