Sensuell touch

Ja, efter att ha läst kanske för mycket i Lucyfer's blogg så bestämde jag mig för att renovera bloggen lite (kanske sexa upp den lite? Tyckte det var ett kul ord). Framförallt har jag länge irriterad mig på att de med Internet explorer inte har kunnat sett ett skatt av min header, och dessutom har jag aldrig varit ett stort fan av brunt i längden, jag tröttnar. Rött däremot har jag alltid varit ett fan av. Nu är bloggen måhända enklare, men snygg ändå tycker jag. Dessutom hoppas jag verkligen att även de med Explorer kan se något, får fråga A om det.

Lucyfer's blogg tyckte jag var otroligt intressant på många vis. Jag hat-älskar den. Jag beundrar den och föraktar den, älskar och hatar den. Men en sak är klar, beundrar starkt att hon kan leva ut sina behov utan att bry sig om vad någon tycker om henne.

För övrigt så har vampyrissan och lill-syrran gett med helkroppsmålning. Bland annat står A's namn både här och där, men tydligen säljer jag också kyssar, och... annat. Eller är det bara jag som tolkar det så när man skriver 2000kr/h? Nåja, jag är inte så billig åtminstone (tror visserligen att min lill-syrra skrev 200kr/h, fyyyy). Något jag faktiskt tyckte om var en dagslända och orden "Live for the moment".

På tal om det här med tatueringar så närmar sig min 18 års dag nu och mina planer på att tatuera mig börjar verkligen få liv, jag vet vad jag vill tatuera, jag vet var på kroppen jag vill göra det och jag vet hos vilken studio jag vill göra det, och jag känner mig ganska nöjd med allt ihop.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Emmy:
"Rita en gurka!"
Vampyrissan: "Ska jag rita två äpplen också?"



Kommentarer
Postat av: A

Nemen pälsk då :O Har jag en stor skuld till dig nu? :$ :/

2009-08-04 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0