Ingen mera födelsedag

Såå, nu är alltså min födelsedag strax slut... det har en lite ovanlig födelsedag, men jag tycker inte att jag har anledning att klaga direkt.

Min presenter (från föräldrar):

  • Strumpor
  • Pjyamas
  • Ett besök hos frisören med klippning och färgning
  • Påslakan
  • De betalar min tatuering
  • De skickar mig att besöka min kusin i London och även gå och se en musikal där.

Jag är nöjd :-) Även om barnet i mig skulle vilja haft något "hårt" paket. Jag menar, det är ju fantastiska presenter, men de flesta kan inte utnyttjas direkt, barnet i mig vill ha något att pilla och leka med genast. Men har ju lite pengar från släkten att köpa något för... funderar faktiskt på en PSP 3000, någon som har någon erfarenhet av en sådan? Jag tycker dom verkar coola ^^

Bara typ... 11 timmar kvar innan jag påbörjar resan till Island, måste packa! Återkommer typ... 7/9? En måndag är det i alla fall.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Elina (som råkar få syn på en bh i storlek... F?):
"Titta! En mössa för siamesiska tvillingar!"

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en bra dag idag :)

2009-08-28 @ 10:32:58
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0