Grattis till mig!

Ja, nu har dagen kommit, idag fyller jag 18 år. Numera är jag vuxen och ansvarig och allt sånt där. En minut i tolv igår fick jag lite panik och insåg att jag göra en sista oansvarig handling, så jag kastade en bit papper på golvet, OCH TOG INTE UPP DEN!

Men, hur har min födelsedag varit än så länge då? Nja, för det första så sjöng inte min familj för mig imorse, för första gången i mitt liv och trots att jag aldrig direkt tyckt om det där så upptäckte jag att jag verkligen saknade det. Det var bara mamma hemma så jag antog att hon kände sig dum om hon sjöng själv. Dessutom hade jag själv sagt att jag inte ville ha några presenter på morgonen, så... det var ganska mycket som vilken morgon som helst. Tessie ringde dock och sjöng för mig, en timme INNAN jag skulle gå upp. Fast det var lite kul ^^

Resten av dagen... ja, det han varit ganska mycket som vilken annan dag som helst den med faktiskt. Förutom att jag oroar mig lite över att jag verkar vara konstant kissnödig? Känns inte riktigt rätt, men åker till island imorgon så kommer inte ha en chans att kolla upp det.

Till sist så mobbar facebook mig, när jag gjorde testet "hur bra i sängen är du?" fick jag svaret usel, vilket var totalt orättvist  med tanke på frågorna dom ställde och när jag gjorde testet "Vilken låt beskriver din personlighet?" fick jag svaret att jag var djupt deprimerad och antagligen skulle ta livet av mig snart. Det är inte ens en låt?

Från och med nu tror jag dock att dagen ska börja bli bättre, efter skolan blir det pizza med kompisar och sen hem och äta hallonpaj och öppna presenter.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Jag:
"Säg något som gör mig glad, då kommer jag sova bättre."
A: "Ehm... Älskar dig min duva, vill ha dig i min luva."

Kommentarer
Postat av: E

Jaa må hon leeva, jaaa må hon leeva, jaaa må hon leeva ut i huundrade åår, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leeva ut i huundrade åår!

GRATTIS! <33

2009-08-27 @ 19:48:08
Postat av: Sara

Grattis gamling!:D Åh jag minns själv hur det var första gången jag inte inledde min födelsedag med att ligga och låtsas sova i väntan på paket.. haha

2009-09-02 @ 21:17:46
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Sara

Lite sorgligt i hjärtat liksom!

2009-09-02 @ 21:18:11
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0