Glad Påsk

Jo, det har blivit lite av ett uppbrott här på bloggen, men enligt mig är det sådant man får leva med någon gång ibland. Först var det ju semestern i Idre, och sen påsklov. Idre var jätte mysigt, härliga backar och massvis med snö. Jag ramlade såklart några gånger också, en av dem för att min pappa (som jag tror älskar mig längst inne någonstans) helt enkelt puttade omkull mig. En annan gång för att jag tyckte det var kul att köra över min systers skidor (tror jag älskar henne innerst inne någonstans) vilket resulterade i att vi först gled fram, fast i varandra, sedan föll ihop i en klump.

Fast att värmen äntligen kommit är ju hur mysigt som helst. För en dryg vecka sedan pulsade jag genom snön i Idre och igår hade jag kortbyxor och linne. Vad har jag haft för mig de två senaste veckorna då? Första veckan var det skidor som gällde som sagt. Strax efter att jag kom hem var det picknick med mina svampar (som i själva verket är helt verkliga personer) och så har jag skrivit en del fanfiction, framför allt till Twilight. Mest för att underhålla mig själv dock, så inget seriöst, utan åtminstone till en början handlar det snarast om... fysisk passion? Sånt som muntrar upp när man har tråkigt ^^

Jag har lyssnat på en hel del musik också. När jag skrev fanfiction för att underhålla mig själv behövdes också passande musik som denna (just nu känner jag mig lite så också):





En sak till jag gjort är att leta efter brevvänner, riktiga sådana alltså, riktiga snigelbrev, inga mail här inte. Detta duger ju dock inte riktigt som ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen, och orsaken till är egentligen att A varit här större delen av veckan. Han firade till och med påsk med hela stora släkten. Förut om det så gick vi på Kenny begins, bowlade och gjorde en massa varma mackor. Här vill jag också be om ursäkt till ni som inte fått några påskhälsningar, jag har råkat låsa mig själv ute från min mobil (jo, jag vet, igen) men har tappat bort pin-koden till det nya simkortet jag fick då det gamla slutade fungera. Vill verkligen göra reklam för halebops kundtjänst som skötte det snabbt och bra. Glad påsk.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Emmy:
"Titta vilken liten söt halsduk, den passar ju perfekt på din staty!"
Jag: "Ingen sätter halsduk på den mörka gudinnan!"

Kommentarer
Postat av: Josse

SANNAPANNA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA (JAG BER DIG, tjosan trallala, du kan låten) SNÄLLA HA TID ATT LYSSNA PÅ MIG FÖR JAG HAR VÄRLDENS GREJ ATT BERÄTTA OCH DET GÖR ONT I LUNGORNA OCH MAGEN FÖR ATT JAG INTE KAN BERÄTTA FÖR ALLA I HELA VÄRLDEN PRICK NU OCH SHITS OCH ALLT FÖR VET INTE HUR MYCKET JAG FÅR SPRIDA DET MEN PLX VAR ONLINE NÄR JAG LOGGAR IN PÅ MSN OCH ÄR DU INTE DET KAN DU VÄL LIKSOM HA TID PÅ TISDAAAAAAAG?

2009-04-12 @ 19:08:35
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Eliina

Jag kan bli din brevvän!! :D xD ;)

2009-04-12 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0