Simhallen

Jag tycker att jag varit lite duktig idag, jag var på motionssim, men det verkar inte vara så många som var så duktiga, för jag var i stort sett ensam där.

Så, där simmar jag fram och tillbaka hela ensam... ljuset är dämpat... lågorna i i de små lyktor som är utställda kring bassängkanten fladdrar... avslappnade musik är på... och just då, JUST då, ljuder arkiv X melodin ut högtalarna.

Doo-di-do-di-doooo...

Jag kunde se mig själv ligga på botten med livlösa ögon och håret vajande med vågerna. scary.

Fast helt ensam var jag inte hela tiden, någon 60+ tant och... äldre man tittade in också.

Pip på er :-)

Dagens citat:

Jag: "Anna och Kevin sjunger helt klart bäst, men tyvärr vet jag ingen vilken av dom jag hatar mest... Anna är så blödig... förut trodde man att det berodde på för mycket blod i kroppen, ska vi tappa henne på lite?"

(OBS: Jag har inga som helst reella planer på att tappa Anna på blod.)

(OBS: Lägg märe till twilight reklamen nedanför! För en gångs skull är jag stolt över att ha reklam på min blogg!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Woho, hej bloggen, nu har jag hittat hit:P

2008-11-24 @ 17:53:18
URL: http://poisoneed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0