Kiwi-fågel

Det var varit en bra och mysig helg faktiskt, det ända jag beklagar är att den tar slut så fort.

Jag reste söderut, och kanske var det lika bra, eftersom det ju är vad fåglar gör nu för tiden har jag hört, och enligt en av söderlänningarna där ner är jag så chockartat lik en kiwi-fågel att man faktiskt skulle kunna kalla mig en kiwi.

Kan ni se likheten?





Jag erkänner att jag tog en av de gulligare bilderna, eftersom att jag hellre blir liknad vid en gullig kiwi än en ful. Men visst kan man tänka sig varför de heter kiwi? Dom är faktiskt lite lika frukten, runda och ludna liksom.

Jag tror faktiskt jag kanske blev lite smått onykter också, var intressant, mitt balanssinne som brukar ligga på 0 hamnade istället på typ... -7. Varför just -7 undrar ni? Jo, för att jag tycker det ska vara -7.

Men som man säger... underbart är kort... imorgon börjar skolan och lidandet... vi ses... kanske...

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Wesker:
"Nu! Nu vet jag vad du är för något!"
Jag: "Jasså...?"
Wesker: "Du är en kiwi!"
Jag: "Va?! Är jag en hårig, rund, liten frukt?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

WAAAAGAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EN RÅTTA?!

2008-11-13 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0