Tre hållplatser

Helgen har varit mysig, som den brukar vara hos A (Jag var helt enkelt tvungen att berätta det bara för att få skriva A, jag har blivit smått kär i det smeknamnet, visst låter det lite som något hämtat ur en Bond film eller kanske ur Gossip Girl?). Jag såg Twilight igen och nu kanske jag vågar säga att ni gärna får dyrka den, det överväger jag att göra.

Synd att idag inte var lika bra. Hade svårt att somna igår, eller rättare sagt så hade jag svårt att överhuvudtaget gå och lägga mig. När jag faktiskt gjorde det insåg jag att katten tagit över sängen och gick och la mig på soffan istället. Trots att jag medvetet lagt mig i den lilla soffan så kändes det ensamt och dessutom hade jag sovit för länge på morgonen för att kunna somna förra ett. Detta resulterade i att jag på morgonen mådde illa och var äckligt trött, så jag åkte faktiskt hem tidigare från skolan, risken finns att det är ett tecken på världens undergång eller något annat drastiskt, så jag råder er att hålla ögonen öppna.

Vad är nackdelen att åka buss när man är trött? Jo, men missar sin hållplats och vaknar typ tre hållplatser längre bort. Så, jag som kände mig sjuklig fick glädjen att gå genom ledsundet och titta på ett mysigt vattendrag och gå på en bro över det mysiga vattenfenomenet... (Det här säger jag bara för att påpeka att jag hamnade i ett helt annat SAMHÄLLE, eller ja... en annan samling hus i alla fall).

Nu känns det inte som jag hunnit med något jag skulle hinna med... men funderar på att baka lite för att få upp humöret! Eller i ärlighetens namn bara för att jag vill äta chokladsmet...

Pip på er :-)

Dagens citat:

Gabban: "Är det år 2008 eller 2009 just nu....?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0