För mycket action

Min syster är en väldigt intressant människa, liten, blond, och ja... sånt. Jag vill inte antyda något angående hennes intelligens nivå, men låt mig bara berätta en liten historia från idag.

Vi är på väg hem i bilen, och så stannar mamma bilen vid postlådan så kan systen ta posten genom fönstret. Min syster sätter sig i fönstret, upptäcker att någon redan hämtat posten och så ropar hon "kör, kör, kör!". Mamma börjar köra, och i farten så glider hon in genom fönstret ner på bilsätet. Varför? Hon har helt enkelt tittat på för mycket action filmer är min diagnos. Hon påpekade att det var synd att att det inte fanns någon ramp att köra ut från eller en explosion i bakgrunden bara. Undra varför vi inte umgås så mycket med grannarna...

Pip på er :-)

Dagens citat:

Emmy (min syster):
"Wow! Det där har jag alltid drömt om att göra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0