Födelsedagsbarn!

Japp, jag fyller år i dag, hela 17 år faktiskt och jag är nog faktiskt ganska nöjd med min födelsedag.

Födelsedagar i allmänhet har en ovana att sjunka i betydelse ju äldre man blir, det är helt enkelt inte en så stor grej längre. När man var 8 kunde man börja längta efter den flera månader i förväg, och vara helt lyrisk. De senaste åren har det bara varit något som hänt, visst, trevligt, men det är många saker här i livet som är trevliga, men något utöver det extra liksom...

Men överlag, så slog nog denna födelsedagen förra årets i alla fall, så jag är en nöjd (17-årig) Pipleksak.

Pip på er :-)

Dagens citat:

Natalie: "Sanna, mår du bra...?"
Sanna (som ritar guldstjärnor åt sig själv för att hon klarat matteuppgiften): "Jaa...?"
Natalie: "Bra, för det lät som du skulle bli galen, eller börja gråta."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0