Lådparadis

Vi har massor med kartonger hemma för tillfället eftersom Thomas beställde en massa prylar från Tyskland, vilket katterna är väldigt förtjusta i. Men det finns bara så mycket man kan göra med en kartong. Så igår gjorde jag lite ändringar för att liva upp det hela.
 
 
 
 
 
Sen var det dags att sova en stund. Man kan ju tro att de är bästisar som vill ligga så nära varandra och sova, men ska jag vara ärlig tror jag det snarare handlade om att båda vill ligga med oss i soffan, och jag och Thomas bredde ut oss så de fick dela på den plats som var kvar.
 
 
Och Vilda sov faktiskt sådär, men benen rakt upp i luften.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Z0mg, bloggen är inte död! :) (Och söta katter~ ^^)

2014-02-11 @ 16:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0