Som det borde se ut

Nu är det hög tid att visa några bilder på hur det blev i sovrummet. Var lite tveksam ett tag, men till slut blev det awesome. Det är liksom rum man vill vara i nu. 
 
Före:
 
 
 
Efter:
 
 
 
 
Issa vill såklart vara i centrum och med på varenda bild, så till slut fick hon en egen bild helt enkelt. Hårbollen.
 
Tyvärr sov jag inte något vidare inatt däremot, hjärnan gick på högvarv och bara spottade ut sig idéer till mejl jag borde skriva, folk jag borde höra av mig til, jobb jag borde söka... Varför fungerar den aldrig sådär bra när jag faktiskt sitter och söker jobb? Då står det still och jag har inga idéer alls. Var dock på jobbchansen på arbetsförmedlingen idag, och det känns faktiskt som jag lyckades imponera lite på en arbetsgivarna där, han verkade till och med villig att bortse från deras vanliga krav på bil och körkort, så vi får se, kanske, kanske, kanske, en intervju nästa vecka i så fall.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0