Slit och Slip

Så då var det dags att börja måla. Jag funderade på att göra en liten steg för steg skola i hur man målar om här, men eftersom vi själva knappt vet vad vi håller på med är det nog ingen bra idé. Men random människor på internet verkar hålla med oss om att det inte behöver vara så komplicerat att måla över tapet upptäckte jag efter en snabb googling. Så här såg det ut efter lite förarbete (snarare mycket, och helt oresonligt tråkigt).
 
 
Och så dags att börja måla.
 
 
Nu är första lagret målat, nästa ska vi göra imorgon, så... fortsättning följer. Vi löste för övrigt aldrig logistikproblemet, utan tog ut allt annat, sköt iväg säng och skrivbord så mycket vi kunde, och accpeterade att det var lite trångt. Behöver jag påpeka att det är kaos i lägenheten?
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Slog mig att det nog inte får plats förresten, är ganska långt på kortsidan. Du kan ju kolla på det är förbi här nån gång.

Svar: Nu behövde vi ju aldrig slänga ut dem gamla skrivbordet, och trots att det är fult är det extremt praktiskt, så det får stanna :)
Pipen

2013-09-04 @ 00:48:01
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Angelica G

brett* ^^

2013-09-04 @ 00:48:27
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0