Tre i ett

För några dagar sedan läste jag ut en bok som jag blev sådär riktigt uppslukad av, någon jag tror knappt hänt sedan gymnasiet i alla fall, på högstadiet var det så för jämnan, begravd i mina böcker som jag var. Lite tveeggat är det dock, det är svårt att leva i två världar samtidigt, så medan man är så uppslukad av en bok, hamnar resten av livet lite i andra hand.
 
Igår färgade jag håret med henna för tredje gången, fortfarande ett fan, lite kleggigt och så bara, ska göra en guide där jag beskriver hur jag gör det någon gång.
 
Och imorgon ska jag både opponera och bli opponerad på. Folk ska alltså berätta vad som är fel med vår c-uppsats och vi ska berätta vad som är fel med någonannans (det vekar anse att det är en bra idé att samma personer inte opponerar på varandra). Detta var typ min största skräck när jag började högskolan, men nu... känns det rätt okej. Det är liksom det sista stora momentet kvar, sen är det bara puts.
 
Så, det var allt jag gått och tänkt att jag borde skriva inlägg om de senaste dagarna, men nu blev det ett inlägg istället för tre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0