Frysmatens fantastiska värld

Så var jag visst gräsänkling denna helg också. Förra gången blev det färdig fryspizza, denna gång blev det någon färdigrätt med pasta, lax och spenat. Av någon anledning känns det så galet lyxigt med färdigmat, den bara är där, färdig att ätas, och god är den också, faktiskt. Sen blev det även lite choklad, och lite chips. Äta är ungefär det jag orkar efter säsongsrekord med gäster på jobbet idag. Jag står i en väskinlämning där man lämnar sin väska och får en bricka med numret på skåpet där väskan ligger. Jag erkänner att jag vaknade med med panik och siffror i huvudet natten till idag, rädd att jag tappat bort något.
 
Nu vill jag äta mer. Jag hade visst inget vettigare än så att skriva. Detta är vad jag gör en lördag, eller torsdag, som det är i min värld. Och just ja, Issa spydde just upp den största hårrboll (korv borde det heta) jag någonsin sett.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0