En värdefull bit papper

Ni vet den där pappersbiten som jag jobbat heltid för i tre år?
 
 
Man kan tänka sig att jag skulle vara lite besviken med tanke på vad den har kostat mig i studielån, men alltså... det är ju typ silver på den, och en riktigt fin vattenstämpel. Kunde nog inte vara bättre, jag är imponerad. Dessutom fick jag lära mig att VG på engelska heter "pass with distinction" i de enskilda kursbetygen.
 
Så där är den alltså, min filosofie kandidatexamen med huvudområdet socialpsykologi. På något vis känner jag mig inte extremt mycket smartare, och jag tvivlar på att jag helt plötsligt blir erbjuden ett jobb, men ganska stolt ändå.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis. :)

Svar: Massa tack :)
Pipen

2013-08-23 @ 20:49:21
URL: http://hemmahosylva.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Grattis, grattis, grattis!
Kram

2013-09-06 @ 18:34:14
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0