Frihetskänslor

Det var minsann länge sedan jag uppdaterade här på bloggen, men nu måste jag dela med mig av mina sprudlande/bubblande/översvallande/livliga/spralliga frihetkänslor! Jag vet inte ens om frihetskänslor riktigt är ett ord, men det är vad de känns som, inte helt olika vårkänslor, för de har jag också gott om. Lite såhär känns det.



Har just skrivit min andra tenta för denna vecka och har nu hela 3 och en halv dag av komplett ledighet framför mig. Inga måsten, ingen skola, bara ren och skär njutning. Det är klart, jag måste städa min galet stökiga lägenhet, men det är lite som semester efter tentaplugg. Dessutom är det inget måste, mer ett borde, men undviker gärna att simma fram i min egen smuts.

Friheten ska firas med att spela Skyrim, shoppingrunda på stan, sköntlitterära böcker, solpromenader, och såklart en tentafest på lördag. Och, inte att glömma, sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Sally

Det där låter aschill.

Vårkänslor har jag, men med skolan och en massa inplanerat med vänner så saknar jag frihetskänslan.

Dela med dig lite?

2012-03-22 @ 19:06:51
URL: http://keyboardsmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0