Vissa har det bra

På TV: "1800 kronor räcker till husrum, kläder och mat i ett år för ett barn i Tibet."
Jag: "Ja, tänk om man kunde ha det så bra!"

Lite elakt, jag vet, men jag gillar lite elaka skämt. Jag är i alla fall hemma i Snesslinge just nu, efter en konsert med Within Temptation i torsdags. Var riktigt nostalgiskt eftersom jag såg dem på exakt samma ställe för fyra år sedan. Vi hittade till och med några gamla bilder från den dagen. Tänk vad livet har förändras sedan dess... Within Temptation var i alla fal fortfarande lika bra, även om det inte var riktigt lika mycket drag i publiken denna gång. Det var ändå en häftig känsla att se deras awesome musik live. Idag tar jag det bara lugnt, har tittat på avatar och äter smågodis  (kan behövas efter mördartentan jag hade i onsdags), så jag har det ju riktigt bra jag med faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0