Flum out

Har som vanligt way för mycket att göra, som vanligt så länge vi läser kurserna vi håller på med nu i alla fall. Så ibland måste man liksom bara göra av med all den där stressen och bara flumma ur lite... Tror det var det som hände under lunchrasten på grupparbetet då vi tittade på den här videon och jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen, och ryggen.



Tittade på en massa andra kattfilmer också, och sen en om varför man inte ska titta på kattfilmer. Nu så här i efterhand undrar jag om den verkligen var så rolig.... Kanske inte, men i rätt sällskap och humör så, ja.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Nu undrar jag iofs om inte katten till vänster är en hankatt... Men personligen tyckte jag att den var hilarious xD

2011-11-25 @ 14:07:37
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0