En dag i solen

Idag har jag verkligen varit ute hela dagen, det började med att jag mötte upp Åland kvart över tolv med mission att göra min cykel funktionsduglig igen. Det började med en promenad till biltema för att köpa en ny slang till däcket. Tre timmar senare hade vi faktiskt lyckats, och då hade jag dessutom en ny korg och lås till cykeln.

Då fick Åland idén att vi skulle dra dit lite mer folk och grilla, så vid femtiden hade jag, Åland, Annelie, Angelica och Hanna intagit innergården, borden och grillen som ligger mitt i klungan av hus fulla med studentlägenheter. Lite såhär såg det ut.





Riktig lyxmiddag blev de och jag är nu så mätt att jag aldrig mer vill äta ungefär. Vi fick dessutom sällskap av en punkare vid namn Magnus som hade en grön två decimeter hög tuppkam som vi pratade en hel del med. Sen hängde vi lite hemma hos mig och vid tiotiden tog jag en liten promenad med Annelie och vovven, fortfarande i shorts. Då blev jag helt plötsligt lite kär i svenska sommarnätter.


Kommentarer
Postat av: Djungelsoda

Men han VAR ju inte punkare! ^^ Haha. Trevlig kväll dock :)

2011-05-07 @ 23:18:19
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Mysigt att grilla med vänner. :)

Kram

2011-05-14 @ 17:31:13
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0